BNET Kontakt

Nabídka práce Opava, Telekomunikace

Pracovní pozice:
Telekomunikační technik.

Zajímají tě telekomunikace, datové a rádiové sítě, počítače, servery, internet, wifi a další moderní technologie, máš rád výšky? Tak právě tebe hledáme. Přidej se k nám a jako technik internetové sítě se podílej na výstavbě té nejlepší telekomunikační sítě na Opavsku. Tvá práce bude plná zážitků se skvělou partou lidí. Podrobnosti k volné pozici.

CV

Životopis a motivační dopis zašlete na: prace@bnet-internet.cz

Další informace na: +420 775 665 080


 

Aktuálně poskytujeme služby 93 obcích.

Stále rosteme a nabízíme služby v nových obcích a městech, kde tisíce spokojených zákazníků oceňují naši kvalitu a spolehlivost.

4520
internetových
přípojek
8190
aktivních
služeb

VOLNÁ MÍSTA - NABÍDKA PRÁCE
Nastartuj svou kariéru u BNET Internet.


BNET Internet pro podnikání i celou rodinu.

Co budeš potřebovat

  • řidičský průkaz sk. B
  • SŠ vzdělání se zaměřením na IT nebo elektro obor
  • nadšení a chuť se učit nové věci
  • praxe na podobné pozici je výhodou
  • ostatní tě rádi naučíme

Co budeme očekávat

  • zodpovědnost, samostatnost a schopnost komunikovat
  • manuální zručnost a pečlivost
  • týmovou spolupráci, loajalitu
  • zájem o moderní technologie, být fanda IT

Co a kde budeš dělat

  • starat se o provoz internetové sítě
  • servis a montáž internetových přípojek
  • výstavba a servis telekomunikačních vysílačů
  • pečovat o datové sítě a IT u stávajících zákazníků
  • veškeré práce v okolí Opavy, viz. mapa pokrytí
BNET nabídka

Co ti nabízíme

  • zajímavou práci v kolektivu IT profesionálů
  • osobní a profesní růst, zvyšování své odbornosti
  • úžasné zážitky, uvidíš místa, kam se jen tak někdo nepodívá
  • přátelské firemní prostředí, osobní přístup
  • jistotu zavedeného a férového zaměstnavatele

Jak tě oceníme

  • mzda 25 - 45 000 Kč dle kvalifikace a zkušeností
  • + stravné 3 000 Kč  formou finančního příspěvku ke mzdě
  • + měsíční příspěvek 500 Kč na osobní péči
  • + dovolená 25 dnů ročně
  • + nadstandardní příplatky za služby/pohotovost
  • + bonus, podíl na růstu firmy
  • + pravidelný roční bonus za odpracované roky
  • + ošacení a další výhody dle pracovního zařazení

Kdy můžeš nastoupit

  • nástup možný kdykoli po vzájemné dohodě

Časté dotazy.

Pokud zde nenajdete odpovědi na své otázky, neváhejte nám zavolat (+420 777 665 080).

  1. Zašlete svuj životopis a motivační dopis na adresu prace@bnet-internet.cz
  2. Během několika dnů vás budeme kontaktovat a domluvíme si s vámi termín osobního pohovoru
  3. Na pohovoru se dozvíte maximum informací o nabízené pozici a podmínkách přijetí

Na základě vyhodnocení vašeho životopisu a motivačního dopisu, vás pozveme k osobnímu pohovoru. Termín pohovoru si upřesníme předem e-mailem nebo telefonicky. Pohovor bude probíhat na adrese naší firmy, Nákladní 3002/2 Opava. Pohovor bývá nejčastěji v pracovní dny v čase od 16:00h do 18:00h. Ve vyjímečných případech lze domluvit termín a čas i o víkendu. Je žádoucí se dostavit v čas, ideálně 5 min. předem.

Každý pohovor je jiný, každý uchazeč má jiné znalosti, pracovní historii, schopnosti, které chce nabídnout, někdo se více ptá, takže fixní čas není předem určen, ale obecně se dá říci, že 60 min. je maximum.

Při úvodním pohovoru budete pouze vy a majitelé firmy, manželé Štrohalmovi. V případě, že vám bude pracovní pozice nabídnuta, proběhne ještě jeden finální pohovor s vedoucím pracovníkem, případně hlavním technikem. Vše záleží na formě a finální pracovní dohodě.

Chceme, abyste se cítili při pohovoru maximálně pohodlně, takže žádná pravidla pro Dress code na pohovoru neexistují. Nicméně i pohodlné oblečení vás může reprezentovat. Takže volba je jen na vás :)

Žádná příprava z vaší strany není nutná. Úvodní pohovor je o vzájemném seznámení a představení podmínek volné pracovní pozice. Při uvolněném a přátelském posezení vás trochu více vyzpovídáme, podrobněji představíme nabízenou pracovní pozici a samozřejmě bude prostor i na vaše dotazy.

Ano, práce telekomunikačního technika je částečně tvořena prací ve výškách. Jedná se o práci na žebříku, plošinách, střechách, komínech, vodárnách, příhradových stožárech atd.... Proto je nutné mít základní zdravotní a kvalifikační předpoklady pro výkon této práce. Před samotným nástupem pak přijatý uchazeč absolvuje školení bezpečnosti práce, které je rozšířeno a praktickou část výuky pro práci ve výškách při použití osobních ochraných prostředků pro zajištění bezpečnosti práce.

Dále je nutné mít čistý trestný rejstřík a řidičský průkaz skupiny B.

Ano, jelikož se jedná o technickou pozici, mohou vaše schopnosti, znalosti či praxe převážit nad hodnotou školního vysvědčení nebo dosaženého vzdělání. Vždy záleží jen na vás, jak moc jste odhodláni splnit si svůj cíl a získat novou práci.

  • Instalovat bezdrátové, kabelové a optické přípojky pro zákazniky
  • Provádět servis a údržbu těchto přípojek
  • Navrhovat, nastavovat a instalovat domácí a firmení WiFi sítě
  • Stavět nové telekomunikační vysílače
  • Pomáhat zákazníkům s jejich IT vybavením, PC, Tiskárny, WiFi routery atd...
  • Obecně se starat o provoz a spolehlivost internetové sítě, prevence a kontola
  • Provádět drobné elektro práce v rámci instalace datových rozvaděčů
  • Instalovat SW, HW pro zákazníky
  • Servis, instalace, a další práce souvistející s IT

Přesná skladba a náplň práce technika, vždy zavisí na jeho odbornosti a kvalifikaci. Technikům je práce přidělována dispečinkem tak, aby vždy zohlednila znalosti a schopnosti technika. V rámci zkušební doby pracuje technik vždy v tandému s jiným zkušeným technikem.

Pracovní doba je vždy standardní 8h + 0,5h polední pauza. Počátek pracovní doby určuje dispečink dle plánování a potřeb zákazníků. Nicméně v 95% případů je začátek pracovní doby mezi 7-8h ranní. Jelikož se jedná o práci v terénu, není polední pauza fixní a technik si ji stanoví sám dle pracovní náplně dne, dle svých potřeb.

Po získání potřebné kvalifikace, zaučení (většinou do 6 měsíců od nástupu), jsou technikovi 1x měsíčně přidělovány služby a pohotovost, což znamená vyšší mzdu a vyšší příplatky. Jedná se vždy o jeden týden v měsíci.

Na začátku určitě ne, ale po dosažení vyšší kvalifikace, např. odbornosti hlavních techniků, je ve velmi omezené míře Home Office možný.

Práce servisního technika, je výkonem převážně v terénu. Odhadem 20-30% může tvořit příprava v kanceláři/skladu, zbytek v terénu na území, na kterém poskytujeme naše služby. Jedná se převážně o práce v okolí Opavy u zákazníků nebo na vysílacích bodech. Práce je vždy přizpůsobena aktuálnímu stavu počasí a bezpečnosti.

  • Vše začíná lehčí administrativou, podpisem pracovní smlouvy a dalších dokladů, které jsou nutné v rámci pracovní evidence. Je také potřeba zajistit vstupní zdravotní prohlídku, školení bezpečnosti práce, školení práce ve výškách.
  • V prvních dnech je to spíše o seznámení se zázemím firmy, týmem, pracovními postupy, atd... Výkon práce je vždy v tandému se starším zkušenejším kolegou.
  • Následně v rámci zkušební doby probíhají i další potřebná odborná školení a konzultace. Zkušební doba je standardní, 3 měsíce a na konci této doby probíhá osobní hodnocení, které určí, zda byla naplněna vzájemná očekávání obou stran.

U nás má každý příležitost k růstu a je to i velmi žádoucí. V rámci technické profese jsou u nás technici zařazeni do kategorií (Support, Výstavba, IT servis, Administrátor). V rámci našeho koletivu je vždy nutný přesah a jistá míra zastupitelnosti, takže každý technik musí být schopen v základní míře mít vhled do povinností ostatních.
Vždy se ale snažíme podpořit technika v jeho specializaci a růstu, jak odborném tak finančním. Vyšší kvalifikace, schopnosti, snaha něco dokázat = větší pracovní pohoda, méně stresu a hlavně vyšší mzda a odměny.