Pojištění, servis zdarma

Bezplatný SERVIS s BNET pojištěním

Rychlý servis kdykoli za 
35 Kč měsíčně.

Pokazilo se vám někdy něco? Pokud ano, víte, že tím starosti teprve začínají. Nejen, že si musíte zajistit servis nefunkčního zařízení, ale většinou v době opravy přicházíte i o službu, kterou potřebujete.

BNET pojištění za 35 Kč chrání před nečekanými výdaji. Pojištění výrazně rozšiřuje základní záruku, pokud se vám něco pokazí, neplatíte výjezd technika ani servisní práce. Získejte klid, jistotu a maximální péči, ušetříte peníze i starosti.


Prémiový servis

 

Vaše pohodlí, je naše priorita.


87 %

našich zákazníků využívá POJIŠTĚNÍ a dává přednost jistotě. Přidejte se také! Užívejte si nerušeně rychlý internet bez obav z poruch, které mohou omezit váš komfort.

Chci komletní pojištění

Pohoda a klid s pojištěním

 

NÁHRADA je poskytnuta vždy v plné výši 100%

BEZ SPOLUÚČASTI ZÁKAZNÍKA!

Rozšířenou záruku, kterou díky BNET pojištění získáte, uplatníte na vady způsobené přepětím v elektrické síti (je to nejčastější příčina poruch, především vlivem bouřek nebo výpadků v elektrické rozvodné síti, přetížením atd.) dále pak na poškození klimatickými vlivy, sníh, led, vítr, voda, úder blesku atd. Servis je řešen formou opravy nebo výměny poškozeného zařízení.

 

Servis rychle a zdarma

Za 35 Kč měsíčně ZÍSKÁTE:


  • Prodloužení a rozšíření zákonné záruky
  • Neomezenou záruku na prvky internetové přípojky a příslušenství
  • Přednostní servis při nahlášení poruchy v pracovní době
  • Bezplatný výjezd servisního technika k nahlášené poruše v pracovní době
  • Bezplatnou diagnostiku poruchy v maximálním rozsahu 30min. práce technika
  • Bezplatné odstranění poruchy formou opravy nebo výměny zdarma

Nad rámec uvedených výhod nabízíme možnost výměny vaší starší internetové přípojky za novou, formou výhodného pronájmu. S novým moderním přípojením získáte super rychlé prémiové tarify.


Mám zájem o pojištění

 

Základní podmínky pojištění:

* pojištění se vztahuje na aktivní prvky internetové přípojky dodané firmou BNET Business, s.r.o., které primárně zajišťují přístup ke službě internet

* pojištění lze uplatnit jen pokud porucha nebyla prokazatelně způsobená zákazníkem

* pojištění se nevztahuje na služby třetích stran, (např.: IPTV služby a práce spojené s TV přijímači a TV boxy)

* cena služby (Kompletní pojištění) je stanovena pro domácnosti 35,- Kč a fyzické podnikající osoby 60,- Kč s DPH

* organizace s vyšší právní subjektivitou mohou místo pojištění uzavřít SLA smlouvu (servis level agreement)


Časté dotazy.

Pokud zde nenajdete odpovědi na své otázky, neváhejte nám zavolat (+420 777 665 080).

Pojištění zahrnuje krytí nákladů na práci, služby a zařízení:

  • Přednostní servis v pracovní době
  • Vzdálenou diagnostiku
  • Výjezd technika na místo v pracovní době
  • Místní diagnostiku (do 30 minut) v pracovní době
  • Prodlouženou zákonnou záruku na aktivní části internetové přípojky (pokud se projeví výrobní vada po zákonné lhůtě bude na ni nahlíženo jako by bylo zařízení stále v záruce)
  • Neomezenou záruku na aktiva internetové přípojky a příslušenství (napájecí zdroje, POE, Switche, WiFI routery)
  • Výměnu nebo opravu zařízení bez spoluúčasti zákazníka
  • V případě výměny je vždy poskytováno zařízení stejného typu a modelu

  • Zařízení, která nelze ochránit přepěťovou ochranou (např. PLC adaptéry, Powerline, HomePlug).
  • Speciální PtP přípojky, které byly instalovány v rámci individuálních cenových nabídek.
  • Pasivní části instalace (např.: konzoly, výložníky, datová kabeláž).
  • Zařízení a služby třetích stran (např.: Kamery a záznamová zařízení, VoIP brány, IPTV přijímače nebo set-top boxy).
  • Veškerá zařízení, které nebyly dodané firmou BNET Business, s.r.o.
  • Zařízení, které primárně nezajišťují základní přístup ke službě internet (např.: Tiskárny, PC, Notebooky, Kamery, atd...).
  • Individuální servisní práce prováděné mimo základní pracovní dobu.

Pokud technik na místě diagnostikou zjistí, že vada je na zařízení, které nedodala firma BNET Business, s.r.o., nesouvisí se službou internet, je způsobená zákazníkem nebo se jedná o zařízení případně službu třetí strany, může být odstranění poruchy zákaznikovi účtováno dle standardního ceníku servisních prací.

Služba je primárně určena pro domácnosti a osoby samostatně výdělečné (OSVČ).

Společností s jinou nebo vyšší právní subjektivitou mohou místo pojištění uzavřít SLA smlouvu (servis level agreement)

Pojištění neleze aktivovat pro společnosti jako (s.r.o. / a.s. / obecní - krajské - státní instituce / zájmové spolky a kluby)

O aktivaci služby můžete požádat telefonicky, nebo on-line prostřednictvím vyplněného formuláře či e-mailem. Aktivace je zdarma a zákazník platí vždy celou částku za daný měsíc. Pojištění je aktivní okamžitě a od první minuty, vás chrání.

  • Domácnosti: 35 Kč měsíčně (vč. DPH)
  • Fyzické podnikající osoby OSVČ: 60 Kč měsíčně (vč. DPH)
  • Právnické osoby (s.r.o. / a.s.): nelze aktivovat


Aktivace služby pojištění

Servis probíhá standardním způsobem, nejčastěji takto:

  • Nahlásíte poruchu na naše zákaznické centrum
  • Proběhne vzdálená diagnostika a potvrzení závady
  • Pokud závadu nelze odstranit vzdáleně, je s vámi domluven termín a čas, kdy vás navštíví technik
  • Technik k vám přijede a přímo u vás provede přesnější diagnostiku a určí/ověří příčinu poruchy
  • Na základě zjištění s vámi technik konzultuje možnosti opravy
  • Pokud je to možné, technik provede opravu případně výměnu vadného zařízení ihned (pokud ne, domluví s vámi náhradní termín)
  • Po provedené opravě technik vše překontroluje a na dostupných zařízeních zákazníka, ověří a předvede funkčnost služby
  • Vy jako zákazník podepisujete jen protokol o opravě, nic neplatíte
  • Je hotovo, opraveno a technik odjíždí

Pokud servisní technik u vás na místě zjistí, že vámi nahlášená porucha, nesouvisí s dodávkou služby internet (např. vadné PC, špatně nastavený vlastní WiFi router, atd...), a pokud máte aktivní a zaplacenou službu pojištění, nebude vám účtován výjezd a diagnostika závady (pokud nebyla delší než 30min.).

Ostatní servisní práce budou účtovány (pokud již byly, třeba v rámci diagnostiky provedeny)

Ano, pokud služba pojištění není součástí širšího balíčku (např.: Pronájem přípojky) můžete ji kdykoli bez závazků a sankcí ukončit. Vždy kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám poradí s přesným postupem.